بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

برندهای معروف دنیا

برندهای معروف دنیا را می‌توان برشمرد و به دسته‌های مختلفی تقسیم کرد، مانند برندهای معروف تکنولوژی، برندهای معروف پوشاک، برندهای لوکس معروف، برندهای شرکتی، برندهای لوکس در سطح جهانی و صدها یا صدها دسته دیگر. نام های مختلف داده اند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
برندهای صنعتی شناخته شده جهانی شامل زیمنس، جنرال الکتریک، پی پال، زیراکس و ویرجین و همچنین اپل، گوگل، مایکروسافت، فیس بوک و کوکاکولا از جمله 10 محصول مهم دنیا هستند. ، آمازون، دیزنی، و تویوتا، مک دونالد، سامسونگ.
برندهای پیشرو در زمینه پوشاک شامل لویی ویتون، هرمس، گوچی، پرادا، شنل، باربری، فندی، دیور، دولچه اند گابانا و آرمان هستند که برندها و برندهای قدیمی در صنعت پوشاک هستند که هر ساله در حال افزایش هستند. اما از نظر برندهای لوکس، لویی ویتون، مون بلان، شانل، کلاکت، تیفانی، رولز، لوبوتن، میکی موس، کوچ و پرادا پیشرو هستند.
گران ترین برندهای معروف جهان عبارتند از: گوچی، لویی ویتون، شانل، باربری، فندی، کریستین دیور، پرادا و ورساچه.
برندها در طول سال همیشه در حال تغییر و تغییر هستند و قیمت آنها در طول سال بارها تغییر می کند، بنابراین آمار ارائه شده و لیست های زیر ممکن است تا زمانی که شما آن را بخوانید تغییر کند. با این حال، تغییر قابل توجهی در کل بازار مشاهده نشد و روند به همین شکل باقی خواهد ماند.
محصولات مهم دنیا
ارزش برند مرسدس بنز 22.4 میلیارد دلار است
مدل های S و C کلاس مرسدس بنز در سال گذشته بهترین نتایج را در رشد و سود این شرکت به دست آوردند. مجموع فروش به 1.63 میلیون رسید که به معنای افزایش 11 درصدی در سال جاری است.
ارزش برند هوندا 22.6 میلیارد دلار است
هوندا نسبت به سال گذشته سود کمتری داشت که یکی از دلایل آن مشکلات ایربگ در برخی خودروها بود. سال گذشته هوندا موفق شد سه خودروی برتر را به آمریکایی ها بفروشد.
ارزش برند امریکن اکسپرس 23.4 میلیارد دلار است
امریکن اکسپرس رابطه خود را با CostCo در سال آینده پایان خواهد داد و این برای AmEx خوب نیست. این شرکت در 130 کشور جهان حضور دارد و 112 کارت اعتباری در گردش دارد.
ارزش برند Verizon 24.5 میلیارد دلار است
ورایزون سال گذشته 2.5 میلیارد دلار برای تبلیغات و افتتاح 3 فروشگاه اختصاصی اختصاص داد، به این امید که سال های آینده را با سود بیشتری سپری کند. فروشگاه ها به بخش های مختلفی تقسیم می شوند و کاربران می توانند با مراجعه به بخش های مختلف اقلام مختلفی را خریداری کنند.
Walmart به ارزش 24.7 میلیارد دلار
والمارت بیش از 11000 فروشگاه در 27 کشور جهان دارد و هر هفته محصولات خود را به 245 میلیون نفر می فروشد. از 11000 شعبه، تنها 4000 شعبه در آمریکای شمالی هستند و 2.2 میلیون نفر در سراسر جهان در این فروشگاه ها کار می کنند.
ارزش برند اینتل 25.8 میلیارد دلار است
با کاهش شدید سود بازار رایانه های شخصی و تمایل کاربران به استفاده از تلفن همراه و تبلت، سود اینتل به طور طبیعی کاهش خواهد یافت. این سومین سال متوالی است که اینتل 60 درصد کاهش فروش داشته است. اینتل در هر ثانیه یک میلیارد ترانزیستور تولید می کند.
نایک با ارزش برند 26.3 میلیارد دلار
نایک تنها برند ورزشی است که در بین با ارزش ترین شرکت های جهان قرار دارد. قراردادهای ارزشمند این شرکت، آن را به تامین کننده بسیاری از رویدادهای ورزشی تبدیل کرد و در نهایت پول زیادی به دست آورد.
Oracle با ارزش نام تجاری 26.8 میلیارد دلار
لری الیسون، مدیرعامل اوراکل، که بیش از 40 سال این شرکت را رهبری کرد، سپتامبر گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد اما در هیئت مدیره شرکت باقی ماند. اوراکل 400000 مشتری سازمانی در 145 کشور دارد.
ارزش برند BMW 27.5 میلیارد دلار است.
آلمانی ها سهم بزرگی از جدول دارند و خودروسازان معروف آنها رتبه های اول جدول را به خود اختصاص داده اند. بی ام و با فروش 1.81 میلیون خودروی لوکس در سرتاسر جهان موفق شد بیش از سال 2013 درآمد کسب کند و جلوتر از مرسدس بنز و آئودی درآمد.
سیسکو با ارزش نام تجاری 27.6 میلیارد دلار
جان چمبرز، مدیرعامل فعلی سیسکو که می خواهد بعد از بیست سال مقام رهبری را به شخص دیگری واگذار کند. این امر سود شرکت را از یک میلیارد به 48 میلیارد دلار افزایش داد. سیسکو سرمایه گذاری زیادی روی اینترنت اشیا کرده است و احتمالاً در آینده نام آنها را بیشتر خواهیم شنید.
ارزش برند لویی ویتون 28.1 میلیارد دلار
بدون در نظر گرفتن اپل و ساعت های لوکس آن، لویی ویتون با ارزش ترین برند لوکس در جهان است. اگرچه امسال در بین ده برند برتر قرار ندارد، اما همچنان با ارزش ترین در زمینه خود است.
آمازون با ارزش نام تجاری 28.1 میلیارد دلار
12 سال پس از راه اندازی آمازون، این شرکت به فروش سالانه 92 میلیارد دلاری رسیده است. به گفته تحلیلگران، این رقم تا سال 2020 به 200 میلیارد دلار خواهد رسید. علاوه بر تجارت محصولات خود، خدمات وب آمازون در سال گذشته 5 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد و انتظار می رود خدمات ابری در سال آینده 75 درصد رشد کند.
AT&T با ارزش نام تجاری 29.1 میلیارد دلار
سه ماهه اول سال مالی جدید AT & T بهترین سه ماهه اول هر سال مالی در تاریخ این شرکت بود. سرمایه گذاری، تبلیغات و حمایت برخی از شرکت ها به آن کمک کرد تا در سال 2014 به این نقطه عطف برسد.
دیزنی 34.6 میلیارد دلار ارزش دارد
سال گذشته، فروزن ۱.۳ میلیارد دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم و ششمین فیلم پرفروش تاریخ لقب گرفت. علاوه بر خود فیلم، دیزنی امسال بیش از یک میلیارد دلار اسباب بازی، کتاب و سایر محصولات فروزن فروخته است. باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، فروزن را یکی از 5 دارایی مهم این شرکت نامید.
ارزش برند فیسبوک 36.5 میلیارد دلار است.
فیسبوک روزانه 936 میلیون کاربر فعال دارد. این بدان معناست که تقریباً از هر هفت نفر در جهان یک نفر حداقل یک بار در روز از فیس بوک بازدید می کند. رقمی غیرقابل تصور که در عرض یک ماه به تقریباً 1.5 میلیارد می رسد. گوگل و یوتیوب نیز باید نگران باشند، زیرا مردم روزانه 4 میلیارد ویدیو در فیس بوک تماشا می کنند، این تعداد چند ماه پیش یک میلیارد بود و با سرعت شگفت انگیزی در حال رشد است.
جنرال الکتریک 37.5 میلیارد دلار ارزش دارد
آخرین تصمیمات عمده در جنرال الکتریک باعث شده این شرکت انتظارات خود را تغییر دهد. با این حال، با 37.5 میلیارد دلار، جنرال الکتریک همچنان یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان است.
تویوتا 37.8 میلیارد دلار ارزش دارد
تویوتا سودآورترین شرکت در صنعت خودروسازی است. تویوتا با فروش 10.23 میلیون دستگاه خودرو و درآمد 19.8 میلیارد دلاری، رتبه هشتم را در بین با ارزش ترین برندهای جهان به خود اختصاص داده است.
سامسونگ با ارزش برند 37.9 میلیارد دلار
از طرفی آیفون 6، شیائومی و گوشی های ارزان قیمت سامسونگ را در وضعیت بدی قرار دادند. در این مدت سامسونگ به جز S5 محصول دیگری برای رقابت نداشت و S5 اصلا جذاب به حساب نمی آید. در نتیجه سال گذشته سامسونگ با کاهش قیمت مواجه شد و اکنون در جایگاه هفتم قرار دارد. با این حال تصمیم سامسونگ برای بازگشت به رقابت جدی است و 3.8 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است که سه برابر اپل است.
ارزش برند مک دونالد 39.5 میلیارد دلار است
مک دونالد هر روز به 69 میلیون نفر در بیش از 100 کشور غذا می دهد، اما تغییر ذائقه و نگرانی های آسیایی در مورد غذاهای این شرکت، فروش کلی مک دونالد را 11 درصد کاهش داده است. مدیران شرکت قصد دارند حدود 700 رستوران را که عمدتاً در ایالات متحده، چین و ژاپن واقع شده اند، ببندند.
ارزش برند IBM 49.8 میلیارد دلار است
گردش مالی آی بی ام حدود 12 درصد کاهش یافت و تغییر در فعالیت های شرکت تأثیر بسزایی در درآمدزایی داشت. رایانش ابری 60 درصد رشد کرده است و بیش از نیمی از درآمد خارجی شرکت را تشکیل می دهد.
ارزش برند کوکاکولا 56 میلیارد دلار است
در سال گذشته، نام تجاری کوکاکولا 0.1 درصد افزایش درآمد، اما موقعیت شرکت با کاهش 6.6 درصدی فروش نوشابه رژیمی اندکی متزلزل شد. وارن بافت، سرمایه گذار مشهور آمریکایی، 9.3 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.
گوگل با ارزش برند 65.6 میلیارد دلار
با 64.4 درصد از کل جستجوها در آمریکای شمالی، گوگل همچنان غول جستجو است. البته این میزان نسبت به سال قبل 3.1 درصد کاهش داشته است. گوگل به طور کلی رتبه پایین تری نسبت به سال گذشته دریافت کرده است و اگر پروژه های آنها با گوگل گلس یکی پس از دیگری بیایند، بعید است در سال های آینده وضعیت بدتری داشته باشند.
ارزش برند مایکروسافت 69.3 میلیارد دلار است
پس از سال‌ها ناامید کردن کاربران، مایکروسافت تحت رهبری ساتیا نادلا به آینده بازگشته است. سال گذشته مایکروسافت 11 میلیون دلار برای توسعه و تولید محصولات جدید سرمایه گذاری کرد و تابستان آینده ویندوز 10 به عنوان یک سرویس و نه محصول عرضه خواهد شد. ردموند انتظار دارد تا سال 2018 بیش از یک میلیارد کاربر از ویندوز 10 استفاده کنند.
ارزش برند اپل 145.3 میلیارد دلار است
ارزش برند اپل حداقل دو برابر بزرگترین رقیبش، مایکروسافت است. به لیست نگاه کنید: شاید اپل به اندازه 6 یا 7 شرکت سرمایه داشته باشد. در سه ماه گذشته، این شرکت 74.8 میلیون تلفن همراه در سراسر جهان فروخته است. فروش گوشی های این شرکت 49 درصد افزایش یافت و اپل 18 میلیارد دلار سود خالص از فروش محصولات خود به دست آورد. این اولین سه ماهه ای است که اپل تیم کوک بیش از سامسونگ گوشی فروخت

سرعت لپ تاپ های ایسر را با دو راه حل ساده افزایش دهید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.