بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

نمایندگی اپل آیفون

از محصولات شرکت اپل که ساخت آن تحول جهانی در بازار ایجاد کرد گوشی های هوشمند آیفون بود گوشی هایی که با آمدنش طعم شیرین تکنولوژی را به دوستداران تکنولوژی چشاند و هنوز که هنوز است از گوشی های پرچمدار و لاکچری محسوب میشود نکته  که باید در خرید گوشی های آیفون به آن دقت کنید وجود یک شرکت نمایندگی اپل آیفون معتبر است شرکتی که هنگام مشکلاتتان در کار با آیفونتان بتواند حل کننده کارتان باشد در زیر اطلاعات بیشتری درباره گوشی های آیفون به شما می دهیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

 

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است.

ضمنا همکاران ما در بخش نمایندگی اپل آیفون همواره آماده ارائه مشاوره به شما جهت خرید گوشی آیفون میباشند ما ابتدا نیاز شما را جویا میشویم و سپس مطابق نیاز شما بهترین مدل گوشی آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد 

آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری شیراز

 من از هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنم از اینکه این مقاله دیر منتشر شد ، سایر قسمتهای سایت که شما آن را خیلی می شناسید ، اما به هر حال دلیلی برای بی ادب بودن وجود ندارد. خانه مکان مناسبی برای گرفتن عکس های پرتره است زیرا در خانه فرصت های زیادی برای امتحان کردن ترکیب های مختلف و شرایط روشنایی دارید. ویندوز به شما اجازه می دهد تا اشیاء را از جهات مختلف روشن کنید و نتایج متفاوتی کسب کنید. در ادامه توضیحات بیشتری از سایت payju.ir خواهید خواند.

علاوه بر تمام مطالبی که امروز یاد گرفتید ، به خاطر داشته باشید که مهمترین عامل رشد عکاسی ، کسب تجربه است. سپس می توانید کولاژهایی از این تصاویر ایجاد کنید تا مجموعه ای از عکس ها با همان رنگ نمایش داده شود.

اگر در زمینه عکاسی کار می کنید ، لطفا تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. حتی با بهترین نرم افزارهای ویرایش و فیلترهای موجود ، دستورالعملهای نوردهی یکسان هستند. ابتدا با نوردهی خوب عکس بگیرید و سپس جایگزین آن شوید.

همچنین بخوانید: آتلیه های عکاسی شیراز پی جو

به راحتی ماهیت سفر موبایل را ضبط کنید: علاوه بر نور طبیعی ، می توانید از نور مصنوعی نیز برای روشنایی اشیاء استفاده کنید. چراغها آشکارترین منبع نور مصنوعی هستند. چراغ ها موضوع را روشن می کنند و سوژه های جالبی برای عکاسی هستند.

این شیشه الگوی پیچیده ای دارد که می خواهیم از آن عکس بگیریم. پس از عدم موفقیت در برخی از جنبه های مورد نظر ، ما آن را از پنجره بیرون کشیدیم و فقط جعبه را با بخشی از آن پر کردیم. هنگامی که دوربین در حالت دستی است ، می توانید به راحتی دوربین را در شرایط مختلف قرار گرفتن در معرض ساحل قرار دهید و کیفیت عکس خود را بهبود بخشید.

تعمیرات گوشی های شیائومی

از دیرباز وقتی کالایی یا  دستگاهی ساخته می شد بعد از مدتی استفاده  بر اثر حوادث و….. نقصی پیدا میکرد و نیاز به متخصص و کاردانی بود که بتواند نقص پیش آمده را  رفع کند . امروز گوشی ها و کالا های دیجیتال هم اینگونه هستند به خصوص این روزا که استفاده از اسمارت فون ها شدیدا زیاد شده نیاز به بودن مجموعه هایی که تخصص عیبی یابی گوشی ها را داشته باشند به یکی از نیاز های اصلی کاربران تبدیل شده استدر ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی

شیائومی یکی از کمپانی های  پیشرو در تولید  کالاهای دیجیتال مخصوصا موبایل  در دنیا است که در حوزه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

کمپانی  شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با استراتژی کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

برند شیائومی چند ماه پس از تاسیس اش  از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید رونمایی کرد

این رابط کاربری یک قدم بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند

استراتژی فروش محصولات شیائومی متفاوت با برندهای دیگر است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد.

گوشی های شیائومی

شیائومی یکی از برند های محبوب و خوش نام در زمینه تولید موبایل هست که گوشی های شیائومی به قسمت ارزان اما کیفیت بالا معروف اند . موبایل های شیائومی بدلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی ظریف و قیمت بصرفه از ارزش خرید شدیدا بالایی برخوردارند . از دلایلی  که سبب شده برند شیائومی تا این حد موفق باشد، نوآوری در تولید و عرضه اسمارت فون ها هست. این شرکت با نوآوری و طرح ایده‌های جذاب، در بسیاری از راه‌ها پیشتاز بوده است. به عنوان نمونه، Mi Mix از اولین  گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بسیار کم‌حاشیه بود؛ به طوری که که بعد از معرفی این اسمارت فون، بسیاری از شرکت‌ها به معرفی و عرضه محصولاتی با این طراحی روی آوردند. این روند در سال 2019 نیز ادامه پیدا کرد و گوشی های شیائومی که طی چند ماه اخیر شاهد معرفی آنها بودیم، باز هم از بهترین‌ها بودند.

تعمیرات گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی به دلیل ظرافت و متفاوت بودن طراحی عیبی یابی و تعمیرات گوشی شیائومی راحت نیس و کمتر افرادی هستند که توانایی عیب یابی آن هارا داشته باشند یا اگر توانسته اند تعمیر کنند مشاهده شده که کاربران از کیفیت تعمیرات ناراضی بودند . در این راستا ما تیم تعمیرات گوشی های شیائومی را تاسیس کردیم تا حلال مشکلات شما عزیزان باشد .

در این مجموعه ابتدا گوشی هایی که نیاز به تعمیرات دارند توسط کارشناسان حرفه ای ما به طور دقیق عیب یابی شده سپس تحویل تیم فنی و تعمیرات داده میشود تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی گوشی را به بهترین صورت تعمیر کنند

تعمیرات لپ تاپ های ایسوس

با گذشت زمان و پیشرفت فناوری نیاز و تقاضا به استفاده از کامپیوترهای شخصی و کالای دیجیتال روز به روز افزایش یافته است. این امر بدیهی است که هیچ یک از قطعات دیجیتال و کامپیوترهای شخصی ایده آل نبوده و امکان خرابی و ایجاد مشکلاتی  وجود دارد. همین امر باعث یه وجود آمدن نیاز و تقاضا از طرف استفاده کنندگان کالاهای دیجیتال به شرکت ها و تیم هایی که بتوانند این نیاز را یرطرف کنند شده است در ادامه با بلاگتن همراه باشید.

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی هست که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند

ناگفته نماند که شرکت ایسوس سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ ایسوس طرفداران زیادی در بازاردنیا و ایران پیدا کرده و خیلی ها فکر میکنند که لپ تاپ ایسوس از بسیاری از مارک های دیگر لپ تاپ بهتره و ایسوس رو در اولویت قرار میدن. چون  شرکت ایسوس خودش تولید کننده سخت افزار و بخصوص مادربورد های حرفه ای و قابل اعتماد در دنیاست.همچنین لپ تاپ ایسوس از نظر امکانات سخت افزاری و تکنولوژی هایی که داخلش استفاده میشه ، همیشه یه سر و گردن از مارک های هم قیمتش بالاتر بوده دسته بندی انواع لپ تاپ ایسوس Asus

لپ تاپ ایسوس خانواده (Thin & Light) باریک و سبک یا سری U یا S

لپ تاپ ایسوس خانواده ( Multimedia ) چند رسانه ای یا سری N

لپ تاپ ایسوس خانواده (Gaming ) مخصوص بازی یا سری G

لپ تاپ ایسوس خانواده (Everyday Computing ) کارهای کامپیوتری روزمره یا معمولی یا سری X و سری K

سری N ، سری K  ، سری X و … همگی زیر مجموعه ای از دسته بندی بالا هستند .

تعمیرات لپ تاپ های ایسوس

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم هیچ یک از کالاهای دیجیتال ایده آل نبوده و

احتمال بروز مشکل وجود دارد حتی برای  لپ تاپ های ایسوس . در همین راستا برای حل مشکلات ایجاد شده برای شما کاربران لپتاپ های ایسوس شرکت تعمیرات لپتاپ ایسوس تاسیس گردیده است .

این شرکت مجموعه ای از تیم فنی و حرفه ای و کارشناسانی مجرب است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در حداقل زمان مشکلات شما عزیزان را میتواند برطرف کند.

سایت سئوسل

خوب ، تاکنون 6 مورد مهم را ذکر کرده ایم که طبق خواست خداوند موارد دیگری را در مقاله بعدی ذکر خواهیم کرد. اگر می خواهید به صفحه اول گوگل و از همه مهم تر ، در صدر جستجوهای گوگل برسید ، درمورد امکان جستجوگرها و توسعه وب سایت ، هرچه بیشتر اطلاعات کسب کنید.

البته روش هایی برای افزایش ترافیک وبلاگ برای رسیدن به مخاطبان شما وجود دارد. تبلیغات موثر باعث افزایش ترافیک می شود. اکنون تمام تلاش خود را برای حفظ سایت خود کرده اید و می خواهید تخصص خود را در یک منطقه خاص از شهر اثبات کنید.

علاوه بر جذب مخاطبان خود برای خواندن این مقاله ، برای ایجاد محتوای مرتبط که باعث تشویق بازدیدهای بعدی از سایت شما شود ، تبادل لینک با سایر سایت ها می تواند گزینه مناسبی باشد. با تبادل پیوندها ، می توانیم ظاهر شما را در صفحه اول Google سرعت بخشیم. البته این روش به متخصصان سئو نیاز دارد ، زیرا ایجاد لینک های غیر منطقی کلاهبرداری از طرف گوگل است و در رتبه بندی سایت شما به نتایج خوبی منجر نمی شود.

افراد در حال جستجوی اطلاعات مناسب و ارائه شده هستند: اگر می خواهید در صفحه اول گوگل باشید ، ممکن است برای Google و بازدید کنندگان سایت شما مناسب باشد. این مراحل ساده را دنبال کنید.

هرچه کیف کوچکتر باشد ، بهتر است ؛ برای مثال ، جیجی حدید اغلب خانه را با کیف هایی که فقط برای استفاده از کارت های اعتباری و رژ لب لازم است ، ترک می کند.

در این حالت ، خود را در کفش مخاطبان خود قرار دهید و ببینید اگر آنها در کفش خود بودند ، در Google به دنبال چه چیزی بودند.

مرواریدهای سفید و لبخند زیبا نشانه ای از ثروت ، ظرافت و ظرافت است. درست است که هزینه دندانپزشکی ایران بسیار زیاد است ، اما این را بخاطر بسپار که اگر دندانهای مرتب و زیبایی ندارید ، هر چقدر هم برای خرید لباس و لوازم جانبی شیک هزینه کنید ، هنوز هم چیزی کم خواهد بود و ظاهر شما ظاهر خوبی نخواهد داشت. .

در نگاه اول کاربران به صفحه اصلی وب سایت ، نام آن و مارک تجاری آن توجه می کنند و باید بین آنها و نام تجاری رابطه برقرار شود. الزامات شغلی شامل این است که سایت حاوی آرم ها ، مخاطبین ، تصاویر و متن است که تأثیر بسیار مفیدی بر کاربر می گذارد و باعث بهبود کار سایت می شود.

اگرچه استفاده از نام دامنه کوتاه در بازاریابی مفید است ، اما لازم نیست. از آنجا که برخی از مارک ها نام دامنه طولانی دارند ، یک وب سایت محبوب ایجاد کرده اند. اگر فکر می کنید عوامل دیگری در توسعه Google مؤثر هستند ، لطفا به ما اطلاع دهید.

این مطلب از سایت سئوسل برداشت شده است. لطفا در صورت استفاده از این مطلب، آدرس منبع (seocell.ir) را ذکر نمائید.