بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

فرش کاشان

در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF-10024-3.jpg

فرش کاشان ارزان قیمت

فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت تولید کند مثلا در مناطق جنوب ایران برای مراسمات از فرشهای ارزان قیمت استفاده میکنند و تولید کننده از نخهای Bcf استفاده کرده و فرش ۱۲متری را با وزنهای ۱۸یا ۱۹ تا ۲۵کیلیو گرم بافت میکند (وزن فرش باتوجه به خواسته مشتری در قیمت تاثیر دارد) که خواسته مشتریان را براورده میکند. فرش کاشان 700 شانه قیمت مناسب از این دسته از فرشها هستند که باتوجه به خواسته مشتری بافت میشود. فرش ارزان قیمت و فرش ماشینی قیمت مناسب بیشتر برای اتاق خواب ، خانه دانشجویی ، سالنها ، مسافرخانه‌ها و مراسمات استفاده میشود .

فرش‌های ابریشم مصنوعی در حال حاضر به دلیل عدم پرزدهی و شستشوی بسیار آسان و ثبات و درخشندگی بالا در بازارهای جهانی به عنوان بهترین کفپوش مورد توجه قرار گرفته اند.

فرش ماشینی کاشان

فرش‌ها بر اساس شانه به ۳۵۰، ۴۴۰، ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰و ۱۵۰۰ شانه تقسیم می‌شوند. تراکم فرش‌ها نیز می‌تواند براساس نوع ماشین و شانه بین ۷۰۰ تا ۴۵۰۰ باشد. فرش ۵۰۰ شانه دارای تراکم ۱۰۰۰، ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰، ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰، ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰ هستند. که در دو قطب فرش بافی ایران یعنی کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران و مشهد بافت می‌شوند.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%85-1200%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-2.jpg

فرش ماشینی گل برجسته

نوع جدید دیگری از فرش ماشینی است، تولید فرش گل برجسته به این صورت می‌باشد که یک یا دو نخ از الیاف فرش دارای این ویژگی هستند که به هنگام فرایند هیت ست شدن فرش (بعد از تولید اولیه و در هنگام بخاردهی) طولشان کاهش می‌یابد نسبت به ۶ یا ۷ نخ دیگر و کاهش طول خواب باعث برجسته شدن ظاهر کلی فرش می شود. فرش هایبالک یا فرش گل برجسته به این دسته از فرش کاشان و یا فرش مشهد گفته می‌شود.

فرش مشهد بهتر است یا فرش کاشان؟

کارخانجات بسیاری در سرتاسر کشور شروع به کار هستند که عمده آن در کاشان و مشهد هستند و امروزه در بازار شاهد هستیم که رقابت زیادی ما بین فرش کاشان و فرش مشهد می‌باشد. انچه که مشتریان دنبال ان هستند این موضوع است آیا فرش ماشینی کاشان بهتر است یا فرش ماشینی مشهد و این دال بر رقابت در کیفیت و قیمت این دو برند قدرتمند دارد. در بعضی مواقع با توجه به کیفیت بالای فرش مشهد و همچنین تبلیغات زیاد در بازار فرش مشهد جلو میزند و گاها تعدادی از فرشهای کاشان برای فروش محصولات خود از نام مشهد در فرش خود استفاده میکنند که بتوانند فرش کاشان خود را به فروش برسانند. و از طرف دیگر بعضی از تولید کنندگان فرش کاشان از مدرنترین دستگاهها و باکیفیت ترین نخها استفاده میکنند و همچنین با توجه به سلایق مردم رنگ و نقش بسیار زیبا در تولید فرش استفاده میکنند که خود برندی معتبر و قابل رقابت با فرش مشهد میشود و مشتریان زیادی را به خود جلب میکند. در کل فرش مشهد و فرش کاشان با توجه به کیفیت و قیمت مناسب هر کدام فروش خود را در بازارهای داخلی و خارجی دارند.

پس اینکه بگوییم فرش کاشان بهتر است یا فرش مشهد؟ باید به موارد زیر توجه کرد.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%87-1000%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-2.jpg

کیفیت نخ

پیشرفته بودن ماشین الات

 دقت در شیرینگ

استفاده از مواد آهار با کیفیت

کنترل کیفیت دقیق

فرش خوب را از فرش بی کیفیت متمایز مینماید .

فرش مشهد بخریم یا فرش کاشان سوال دیگر مشتریان است . اول فرش با کیفیت را شناسایی کنیم بعد هر کدام به سلیقه ما و دکوراسیون منزل بیشتر بیاید خریداری کنیم.


خرید فرش ارزان قیمت

فرش ارزان قیمت که امروزه مشتریان زیادی دارد، عمده سفارش‌ها در فرش ارزان قیمت ۱۲متری و فرش ارزان قیمت ۶ متری است

فرش‌های ارزان قیمت طرح‌های زیادی دارند که در هتل‌ها، نمازخانه‌ها، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی و کمک برای جهیزیه همچین برای کمک به سیل زدگان و کمک به زلزله زدگان استفاده می‌شود. 

امکان بافت فرش ارزان قیمت و فرش قیمت مناسب با وزن و قیمت متفاوت و همچنین نوع نخ اعم از نخ پلی استر بی سی اف و یا اکریلیک که معمولا با دستگاههای ۳۵۰ شانه، ۴۴۰ شانه و۵۰۰شانه بافته می‌شود. معمولا وزن این نوع فرش‌های ارزان قیمت سبک هستند فرش ارزان ۱۲متری ما بین ۱۸تا ۲۵ کیلو و فرش ارزان ۶ متری ما بین ۹ الی ۱۲کیلو بیشترین درخواست را دارند و در کارخانهای فرش کاشان که برای صادرات به عراق ، افغانستان ، پاکستان زیاد هست. فرش کاشان ارزان قیمت مناسب ویلا و یا مکانهای که نیاز به فرش گران ندارد و یا نمی خواهید فعلا هزینه زیادی برای آنها کنید. فرش های ارزان قیمت به دلیل ارزان بودن از جنس نخ پلی استر برای بافت آنها استفاده میشود .

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF-10024-1-1.jpg

کارخانه فرش کاشان

تعدادی از کارخانهای فرش کاشان عبارتند از فرش ماشینی محتشم کاشان ، فرش اردهال ، فرش قیطران ، فرش جردن ، فرش کاخ ، فرش امیران ، فرش سرام ، فرش آسایش ، شرکت خاتم ، کارخانه یلدای کویر کاشان ، فرش خوب ، شاهکار صفویه ، بزرگمهر ، خاطره کاشان ، نیاوران ، سورنا ، فرش آویسا ، اسپادانا ، عالی مقام ، فرش زمرد کاشان ، اکباتان ، پرهام ، اعیان ، ، شرکت فرش فرهی ، فرش پایتخت ، فرش پازیریک ، و تعداد زیادی دیگر از کارخانهای تولید فرش ماشبنی کاشان

خرید اینترنتی فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فروش فرش بست بافت این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که از بین فرش کاشان ، فرش مشهد ، فرش ارزان قیمت ،فرش قیمت مناسب ، فرش ترکمن ، فرش افشان و .... انچه که مد نظر مشتریان هست اطلاعات لازم و عکس فرش واقعی را در دسترس قرار دهد تا انتخاب و خرید مطمئن تر با برند معتبر داشته باشید.


استیو جابز و زندگی او

استیون پال جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به‌همراه دوستش استیو وازنیک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد. از مهم‌ترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفی آی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد.

جابز در سال ۱۹۸۶ یک گروه گرافیکی را از بخش گرافیک کامپیوتر لوکاس فیلم خرید. این شرکت که بعدها توسط خودش پیکسار نامیده شد، توانست فیلم‌های پویانمایی موفقی بسازد. در سال ۲۰۰۶ شرکت والت دیزنی، پیکسار را خرید. پس از این معامله جابز به سهام‌دار اصلی والت دیزنی تبدیل شد و به عضویت هیئت مدیرهٔ آن درآمد. در اکتبر ۲۰۰۳ سرطان لوزالمعده جابز تشخیص داده شد و در اوت ۲۰۱۱، او از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد. تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به‌عنوان رئیس هیئت مدیره به فعالیت‌هایش ادامه داد.

استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

سال‌های آغازین زندگی استیو جابز

استیو جابز در ۲۴ فوریهٔ سال ۱۹۵۵، در سان‌فرانسیسکو از مادری به نام جوئَن کارول شیبل که از تبار آلمانی-سوییسی بود و پدری سوری و مسلمان به نام عبدالفتاح جان جندلی که هردو دانشجو بودند، زاده شد. گاهی از جابز به‌واسطهٔ سوری بودن پدرش به‌عنوان یک آمریکایی عرب یاد می‌شود. کارول و عبدالفتاح در آن زمان هنوز با هم ازدواج نکرده‌بودند. هنگامی که استیو به دنیا آمد جندلی و دوستش جوئن شیبل که هر دو ۲۳ ساله بودند نمی‌توانستند فرزندشان را بزرگ کنند. جوئن که از یک خانواده مسیحی محافظه‌کار بود، نمی‌توانست خانواده‌اش را متقاعد کند که با یک عرب مسلمان ازدواج کند.

جابز در سال ۱۹۹۵ در پاسخ به این سؤال که می‌خواهد چه چیزهایی را به فرزندانش منتقل کند، چنین گفت: «تنها می‌خواهم برای آن‌ها به همان خوبی باشم که پدرم برای من بود و در تمام مدت زندگی‌ام نیز به این مسئله فکر می‌کنم.»

پدر و مادر بیولوژیکی جابز، در ژوئن ۱۹۵۷ صاحب فرزند دیگری به نام مونا (مونا سیمپسون) شدند. جابز برای اولین بار مونا را در ۲۷سالگی ملاقات کرد.

شغل ابتدایی استیو جابز

جابز پس از بازگشت از هند، به آتاری بازگشت. وظیفهٔ او ساختن یک برد الکترونیکی برای یک بازی شرکت آتاری (به نام Breakout) بود. بر طبق گفتهٔ نولان باشنل جایزه‌ای ۱۰۰ دلاری به ازای هر تراشه‌ای که در فرایند طراحی از دستگاه اصلی حذف می‌شد، داده می‌شد. استیو که دانش اندکی در طراحی مدارهای الکترونیکی داشت، با استیو وازنیک قول و قراری گذاشت که اگر وازنیک بتواند مداری با حداقل تعداد تراشه‌ها طراحی کند، جایزه‌ای که از آتاری دریافت می‌کنند را بین خودشان تقسیم نمایند. این پروژه انجام شد و با وجود حیرت فراوان مسوولین آتاری، وازنیک توانست که تعداد تراشه‌های استفاده شده در دستگاه نهایی را ۵۰ عدد کاهش دهد. متأسفانه، وازنیک طراحی را به حدی فشرده انجام داده بود که تولید دستگاه نهایی بر روی خط مونتاژهای آن دوران ممکن نبود. با وجود این، جابز به وازنیک گفت که آتاری تنها ۷۰۰ دلار از جایزه را پرداخت کرده‌است (در صورتی که تمامی ۵٬۰۰۰ دلار جایزه پرداخت شده‌بود) و پیشنهاد کرد که وازنیک نیمی از آن یعنی ۳۵۰ دلار را برای کاری که انجام داده‌بود بردارد. پس از اطلاع‌یافتن از واقعیت، وازنیک در یک مصاحبه دراین‌باره گفت که این یک مسئلهٔ کوچک است. جابز به این پول نیاز داشت و حقیقت را به من نگفت.

در سال ۱۹۷۱ استیو وازنیک، تحت تأثیر مقاله‌ای جعبهٔ آبیرا ساخت. جعبهٔ آبی سیستمی بود که می‌توانست با تکرار تنهایی، سیگنال‌ها را در شبکه AT&T مسیردهی کند و این امکان را فراهم می‌کرد که به شکل رایگان تماس راه دور برقرار شود. وازنیک در مورد آن می‌گوید: «تا به حال مداری نساخته‌بودم که اینقدر به آن افتخار کنم. هنوز هم فکر می‌کنم که کارم معرکه بود.» استیو جابز هم ایده فروش آن را مطرح کرد. قیمت تمام شده ساخت هر جعبهٔ آبی ۴۰ دلار بود و جابز تصمیم داشت که آن را ۱۵۰ دلار به فروش برساند. جابز می‌گوید حدود ۱۰۰ جعبه آبی ساختیم و تقریباً همه را فروختیم. بعدها جابز گفت: «من ۱۰۰ درصد از این مسئله مطمئنم که اگر آن جعبه‌های آبی نبود، اپلی هم وجود نداشت. من و وازنیک یادگرفتیم که چگونه با هم کار کنیم. ما اطمینان پیدا کردیم که می‌توانیم مسایل فنی را حل کرده و واقعاً چیزی تولید کنیم.»

فرزند اول جابز

«لیزا برنان جابز» بود، مادر لیزا، «کریس ان برنان»،نخستین دوست جدی استیو بود. لیزا در حالی در سال ۱۹۷۸ به دنیا آمد که آن‌ها هنوز ازدواج نکرده بودند. جابز تا مدت‌ها پدری لیزا را انکار می‌کرد اگرچه بعدها آن را پذیرفت.

در ۱۸ مارس ۱۹۹۱، جابز ۳۶ ساله با «لورن پاول»که ۲۷ سال سن داشت و در آن زمان دانشجوی رشتهٔ MBA در دانشگاه استنفورد بود، ازدواج کرد. این زوج صاحب سه فرزند به نام‌های ریدپاول، ارین سینا و اوه به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۵٬۱۹۹۱ و ۱۹۹۸ شدند.

 

در زندگی‌نامهٔ غیرمجاز «بازگشت مجدد استیو جابز»، نویسندهٔ این کتاب «آلن دویستچ‌من»دربارهٔ دیدارهای عاشقانهٔ جابز با جون بائِز می‌نویسد. دویستچ‌من با نقل قول آوردن از الیزابت هولمز می‌نویسد: «من اعتقاد داشتم که جابز بیشتر به این دلیل عاشق جون بائز شده که این زن زمانی معشوقهٔ باب دیلن بوده‌است.» در کتاب «اسطوره: استیو جابز» نوشتهٔ «جِفری اس. یانگ» و «ویلیام اِل. سیمون»،نویسندگان به این مسئله اشاره می‌کنند که جابز ممکن بود با جون بائز ازدواج کرده باشد اما سن او در آن زمان (۴۱) نشان می‌دهد که احتمالاً آن زوج نمی‌توانستند بچه دار شوند.

در سال ۱۹۸۲ میلادی، جابز آپارتمانی در سن رموی نیویورک خرید. او با کمک آی. ام. پی، سال‌ها هزینه کرد که این آپارتمان را که در دو طبقهٔ بالایی برج شمالی این مجتمع قرار گرفته، بازسازی کند. اما با تمام این احوال، او و خانواده‌اش هرگز به این آپارتمان نقل‌مکان نکردند و در نهایت آن را به بونو خوانندهٔ گروه یوتو فروخت.

در سال ۱۹۸۴، جابز یک عمارت با معماری مستعمراتی اسپانیایی را که ۱٬۶۰۰ متر مربع وسعت و ۱۴ اتاق خواب داشت خرید. این عمارت که به خانهٔ جکلینگ شهرت داشت، به دست جورج واشینگتن اسمیت طراحی شده‌بود و در وودساید، کالیفرنیا قرار داشت. جابز ده سال در این عمارت در حالت تقریباً بدون اثاث زندگی کرد.

والتر ایزاکسون می‌گوید که جابز در سال ۲۰۰۴ با او تماس گرفت و از او خواست که زندگی‌نامه‌اش را بنویسد. ایزاکسون در ابتدا قبول نکرد و گفت: «یک یا دو دهه دیگر که بازنشست شدید این کار را انجام خواهم‌داد.» اما سرانجام پس از گفتگوهایی که با جابز و همسرش لورن داشت، این مسئولیت را پذیرفت. او می‌گوید: «این زندگی‌نامه حاصل ۴۰ مصاحبه و گفتگو با جابز بود. این گفتگوها گاهی به شکل رسمی، گاهی با قدم‌زدن و گاهی نیز به صورت تلفنی بود. طی این دو سال او شدیداً با من صمیمی شد. در طول این مدت من با بیش از صد نفر از دوستان، خویشاوندان، رقبا و دشمنان او مصاحبه کردم.» پس از مرگ استیو جابز، تصمیم گرفته‌شد این کتاب زودتر از موعدش و در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۱ منتشر شود.

منبع: ویکی پدیا

مطالعه زبان انگلیسی و منابع را در نظر بگیرید و بهتر نکات را خواهید آموخت

اگرچه زبان انگلیسی مجهزترین زبان دنیا نیست، اما در کشور های گوناگونی زبان رسمی است و افراد زیادی در سراسر جهان همانند توریست ها و افرادی که مایل اند تجربه سفر بهتری داشته باشند و چیز های گوناگونی بیاموزند از این زبان در صحبت های خود و نوشتن استفاده می کنند. اما این همه چیز نیست، بلکه رایج ترین زبان دوم جهان نیز می باشد و تا سال های آینده حدود بیش از دو میلیارد نفر در جهان مشغول یادگیری زبان انگلیسی خواهند بود تا بتوانند آن را به خوبی یاد بگیرند.

بنابراین اگر با شخصی از کشور دیگری ملاقات کنید، هر دو قادر به صحبت به زبان انگلیسی خواهید بود. این درها را به روی شما می گشاید و به شما کمک می کند تا با شهروندان جهانی ارتباط برقرار کنید و در هنگام خواندن کتاب ها بتوانید به خوبی معنی آن ها را درک نمایید و مکالمه های گوناگونی را انجام دهید. که البته دوره های آموزش زبان دایلو که در این بخش https://dialolanguage.com/english-speaking-class/ به آن پرداخته شده است می تواند کلاس های مفیدی باشد.

آشنایی با زبان انگلیسی موجب می شود که به فعالیت های آموزشی و سرگرمی بپردازید و زبان خود را به صورت بهتر یا به عبارت دیگر با کیفیت بیشتری بهبود بخشید. امروزه بسیاری از فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، کتاب ها و موسیقی ها به زبان انگلیسی منتشر و تولید می شود. با درک زبان انگلیسی، دیگر نیازی به تکیه بر ترجمه ها و زیرنویس ها نخواهید داشت. با استفاده از رسانه ها، شما نیز به طور مداوم مهارت های گوش دادن و خواندن انگلیسی خود را بهبود خواهید بخشید.

زبان انگلیسی در حال حاضر جزو زبان های محبوب دنیا است. چه برای سرگرمی و چه برای کار، اگر زبان انگلیسی را به خوبی درک کنید، می توانید با افراد بیشتری به صحبت و مکالمه بپردازید و از بسیاری از فواید دیگر یادگیری این زبان که مرتبط با سلامتی نیز می باشد بهره مند گردید و در نتیجه در هنگام یادگیری لازم است به صحبت های معلم خود توجه بالایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی آن چه را که آموزش داده شده است را به خوبی بیاموزید.

توجه به متون و سعی در درک معنی آن ها تاثیر چندانی در یادگیری می گذارد و در کنار آن نکات به خصوصی توسط مدرس شما مورد تدریس قرار می گیرد که بر اساس دانش چندین سال آموزش و مطالعه موجب پیشرفت شما خواهد گشت. یادگیری زبان انگلیسی سفر را آسان تر می کند و می توانید بهتر با فروشنده های مغازه های گوناگون، شهروندان و بسیاری از افراد در مشاغل مختلف برای مثال خدمات مکالمه نمایید.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، از آنجا که انگلیسی در کشور های گوناگون استفاده می گردد و به عنوان زبان دوم در بیش از صد و هجده کشور جهان به عنوان زبان اول صحبت می شود، یادگیری این زبان موجب می شود که در سفر به شهر های گوناگون آسانتر با دیگران صحبت کنید و سفر خوبی داشته باشید یا به عبارت دیگر سفر شما آموزنده باشد و درباره ادبیات، شعر، فرهنگ و بسیاری دیگر از موارد دانش کسب کنید و درک خوبی داشته باشید.

در واقع، اطلاعیه ها در فرودگاه ها، جدول زمانی قطار ها، اطلاعات اضطراری و علائم خیابانی اغلب به زبان انگلیسی، از جمله در کشورهایی که در زبان مادری از الفبای متفاوتی استفاده می کند، موجود است. ناگفته نماند که هنگام مسافرت به کشوری که به آن زبان صحبت نمی کنید ، واقعا ضرورت پیدا می کند شخصی را پیدا کنید که حداقل کمی با زبان انگلیسی آشنا باشد. پس چه بهتر است که خودتان با مطالعه و یادگیری در کلاس های آموزشی، این زبان را به خوبی بیاموزید.

کلاس های زبان انگلیسی که در آموزشگاه ها یا به صورت خصوصی برگزار می گردد می تواند موجب پیشرفت شما شود و شرایطی را فراهم نماید تا شما بتوانید با توجه به سطح زبان خود بهتر بیاموزید، مکالمه کنید و منظور خود در هنگام صحبت کردن به صورت روان در چند جمله به صورت ساده بیان نمایید تا شنونده به خوبی متوجه صحبت های شما شود.

یادگیری یک زبان خارجی توانایی های شناختی و تحلیلی شما را تقویت می نماید و این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید در هنگام خواندن مقالات آکادمیک آن ها را تا میزان زیادی (غیر از موارد تخصصی) متوجه شوید و بیشتر بدانید. برای مثال آیا می دانید علت بارش باران چیست؟ خب این بسیاری ساده است، اما شما می توانید به صورت کاملا علمی آن را مطالعه کنید و بر اساس آن متوجه شوید.

یادگیری یک زبان جدید می تواند دشوار باشد و شامل تمرین های ذهنی زیادی باشد. تحقیقات انجام شده در یک مطالعه و همچنین چندین مطالعه دیگر نشان می دهد که یادگیری یک زبان جدید ساختارهای مغز را تغییر می دهد، بر قسمت هایی از مغز مسئول حافظه، فکر و آگاهی تأثیر می گذارد و می تواند شما را خلاق تر کند. به همین جهت شما می دانید که تاثیر های مثبتی بر روی سلامتی به خصوصی سلامت ذهن دارد و مفید می باشد.

در دراز مدت نیز، دو زبانه بودن می تواند مغز را قوی و سالم نگه دارد و از مهارت های تمرکز و حافظه پشتیبانی کند. در سطح فردی، شخصیت را بهبود می بخشد و احساس خود ارزشی را افزایش می دهد. به عبارت ساده، یادگیری یک زبان خارجی باعث می شود مغز قوی تر و خلاق تر شود. پس کلاس های زبان انگلیسی می تواند تاثیرات مثبتی برای روند پیشرفت یادگیری ایجاد کند تا بتوانید بیشترین آموزش را از کتاب های آموزش زبان داشته باشید.

 

طراحی غرفه نمایشگاهی

 

بی شک یکی از مهمترین بخش های هر نمایشگاه را غرفه ساخته شده آن نمایشگاه تشکیل می دهند، غرفه سازی نمایشگاهی هنری است که به ساخت یک غرفه زیبا، مدرن و پسندیده منجر می شود. غرفه سازی دارای نکات فراوان و مراحل متعددی می باشد، شما می توانید با داشتن یک غرفه نمایشگاهی زیبا در نمایشگاه به موفقیت های بسیار زیادی برسید. در ادامه با اصول زیبا سازی و همین طور اصول اولیه غرفه سازی بیشتر آشنا می شویم.

اهداف حضور در نمایشگاه

افراد بسیاری برای خرید یا دیدن محصولات و برندهای جدید به نمایشگاه هایی که به صورت دوره ای برگزار می شود رجوع می کنند. شرکت در این نمایشگاه ها به عنوان یک برند می تواند یک فرصت استثنایی برای معرفی شرکت تازه تاسیس و یا عرضه محصولات جدید یک برند قدیمی باشد. مهمترین جزء هر نمایشگاهی فارغ از ماهیت آن، غرفه نمایشگاهی می باشد که به فراخور نوع خدماتی که برند شما عرضه می کند طراحی می شود. در نمایشگاه هایی که در سطح شهر و در طول دوره های متفاوت برگزار می شود، معمولا اکثر برندها که رقبای شما نیز محسوب می شوند، در این گونه فضاهای جمعی شرکت می کنند. مهمترین فاکتور برای معرفی بهتر پیشی گرفتن از رقیبان می باشد که این کار مستلزم طراحی غرفه نمایشگاهی زیبا و به یادماندنی می باشد تا بتوانید برند خود را در ذهن مخاطب خود ثبت کنید و به عبارت دیگر باید فراموش نشدنی به نظر برسید.

 

اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

غرفه ها در واقع چیزی فراتر از یک سازه ی فیزیکی می باشند زیرا به عنوان یک ابزار برای بازاریابی و جذب مشتری و در نهایت ایجاد یک فرصت خرید و فروش و اشغال زایی به حساب می آیند. پس مطمئنا توجه به طراحی صحیح در غرفه سازی نمایشگاهی می تواند در رسیدن به هدفتان به شما کمک نماید. غرفه های نمایشگاهی این امکان را در اختیار شرکت ها و صنایع می گذارد تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل ممکن عرضه نمایند. به زبان ساده تر می توان گفت که طراحی غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که به طور کامل معرف آن شرکت و یا صنعت و یا خدمت باشد به گونه ای که مشتری با بازدید از آن غرفه در یک نگاه بتواند از اهداف شرکت میزبان و محصولات آن آگاهی کسب نماید.

 

نکات مهم در ساخت غرفه نمایشگاهی

نحوه بازاریابی در غرفه نمایشگاهی به گونه‌ای است که موجب می شود افراد زیادی قادر به درک بهتر محصولات و خدمات ارائه شده توسط شما شوند؛ زیرا اگر ساخت غرفه نمایشگاهی به دست افرادی توانمند و باتجربه باشد در همان ابتدای امر در ساخت غرفه نمایشگاهی به گونه ای عمل می کنند که تناسب زیادی بین نوع غرفه و فعالیت شرکت به وجود بیاید و هماهنگی کاملی بین اجزای غرفه و طراحی آن وجود داشته باشد. نکته دیگر در هنگام انتخاب غرفه های نمایشگاه، توجه به وضعیت مکانی غرفه و جذابیت بالای آن می باشد. قواعدی که در ساخت غرفه بسیار حائز اهمیت است این است که باید شرایط لازم برای حضور بازدیدکنندگان ایجاد شود و همچنین فضای مناسبی برای انجام مذاکرات با مشتری وجود داشته باشد تا حریم هایی در غرفه برای مراجعه کنند گان وجود داشته باشد. استفاده از مبلمان مناسب نیز می‌تواند تاثیر زیادی در نحوه بازاریابی داشته باشد.

 

مزیت غرفه سازی نمایشگاه

ارائه و معرفی محصولات در غرفه های نمایشگاهی مزیت های بسیاری را برای صاحبان کسب و کار به همراه دارد. جلب مشتری مهمترین نقش را در رونق اقتصادی مشاغل مختلف ایفا می کند. این سوال مطرح می شود که استفاده از غرفه نمایشگاهی و به طور کل حضور در نمایشگاه چگونه باعث جذب مشتری می شود؟ زمانی که نمایشگاهی برگزار می شود، اقشار مختلف جامعه و افراد زیادی به این مکان ها مراجعه می کنند و هنگامی که مراجعه کننده افزایش یافت به طبع جذب مشتری هم زیاد می شود. نکته دیگر که حائز اهمیت می باشد، کیفیت بالای پذیرایی از مراجعه کنندگان است که برخورد خوب و پذیرایی مناسب می تواند مراجعه کنندگان فعلی را تبدیل به مشتری های دائمی آینده کند و برخورد خوب با افراد در جلب نظر آنها تاثیر بسزایی دارد و تبعات آن بر اعتبار و هویت کسب و کار تاثیرگذار می باشد. در واقع داشتن یک غرفه نمایشگاهی خوب باعث جذب افراد در بدو ورود آنها می شود که این خود افزایش فروش را به همراه خواهد داشت.

 

اهمیت انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاه

هنگامی بحث از طراحی دکوراسیون نمایشگاهی می شود، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه شود رنگ بندی است. شما باید به همان اندازه که به سبک طراحی و جذاب بودن طراحی توجه می کنید، به رنگ هم توجه داشته باشید. انتخاب رنگ مناسب فاکتور بسیار مهمی است و تاثیر زیادی در جذب مخاطبان به سمت شما دارد. در واقع حتی اگر طراحی غرفه شما بسیار جذاب و قدرتمند باشد، در صورتی که رنگ بندی مناسبی نداشته باشد نمی تواند مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

 

تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز

تجهیزات نمایشگاهی که در غرفه شما استفاده خواهد شد ربط مستقیمی به نوع فعالیت و حوزه کاری شما دارد. بسته به اینکه حوزه فعالیت شما در چه زمینه ایست و چگونه می خواهید نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کنید باید به دنبال تجهیزات نمایشگاهی مناسب نیز باشید.

می توان تجهیزات نمایشگاهی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد که یک بخش مهم آن تجهیزات نمایشگاهی صوتی و تصویری می باشد. بخش دیگر نیز تجهیزات نمایشگاهی جانبی می باشد که برای زیبایی غرفه و جلب توجه بازدید کنندگان استفاده می شود.

 

ایده نو مهم ترین عامل در غرفه سازی

یکی از مهم ترین عواملی که در غرفه سازی تاثیر دارد داشتن یک ایده نو می باشد، در بسیاری از مواقع غرفه هایی که در نمایشگاه ها با استفاده از ایده های نو ساخته شده اند بدون توجه به نوع محصول شان بیشترین بازدید کننده را دارا هستند. ایده های تکراری معمولا بازدید کنندگان را خسته می کند، در سال های اخیر بسیاری از غرفه ها به سبب پر بازدید بودن در دوره های قبلی تکرار شده اند که همین عامل باعث خستگی مفرط بازدیدکنندگان شده است، بنابراین شما می توانید با داشتن یک ایده نو از بسیاری از این غرفه ها پیشی بگیرید.

 

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ایساتیس دیزاین

بعد از ۱۶ سال سابقه، فراز و نشیب ها، ایساتیس با حفظ کلاس جهانی قیمت مناسب با کیفیت تجربه های خود را در اختیار مشتریانش می گذارد تا مزیت رقابت خود را به رخ دیگران بکشاند در این مدت جزو بهترین مجریان بوده است. ایساتیس تا آخرین لحظه با مشتری مداری منحصر به فرد تجربه ای ناب و تکرار نشدنی در زمینه ی طراحی و اجرای غرفه شما برای می سازد تا مزیت رقابتی خود را به رخ دیگر رقبا بکشاند و ایساتیس دیزاین برای شما یک تجربه ی به یاد ماندنی خلق می کند.

 

شرکت غرفه سازی و طراحی داخلی ایساتیس آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود

٠٢١٢٢١٧٦١١٩

٠٢١٢٦٧٠٦٦٧٥

٠٢١٢٦٧٠٦٦٤٩

٠٢١٢٦٧٠٦٦٩٤

 

منبع: رجانیوز

 

اصول زبان برنامه نویسی رایانه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد