بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

اخذ اقامت اروپا

در سال های اخیر افراد زیادی در حال مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند. بعضی از کشورهای اروپایی شرایط خوبی برای مهاجرت در نظر گرفته اند و به همین دلیل افراد به روش های مختلف اقامت کشورهای اروپایی را دریافت می کنند. وکیل های مهاجرتی با داشتن سال ها تجربه در زمینه مهاجرت به افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی دارند، کمک می کند و بهترین روش را برای اخذ اقامت به افراد پیشنهاد می کند.

اقامت انگلیس

یکی از روش های مهاجرت به انگلیس مهاجرت به این کشور از طریق تمکن مالی است.  در سال های اخیر افراد زیادی از این طریق اقامت این کشور را دریافت کرده اند و از آن جایی که این روش نسبت به سایر روش ها، روشی مطمئن و بدون دردرسر است، افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردارند، بیشتر از این روش برای مهاجرت به کشور انگلیس استفاده می کنند. در این روش متقاضیان باید به دولت انگلیس ثابت کنند که نیازی به کار در این کشور ندارند و قادر هستند بدون کار کردن در این کشور هزینه های زندگی خود را بپردازند. متقاضیان بعد از فرستادن مدارک مالی خود به سفارت انگلیس، باید سایر اقدامات را برای اخذ اقامت انگلیس انجام دهند. سفارت انگلیس مدارک افراد متقاضی را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که اطمینان پیدا کند این افراد می توانند هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند و نیازی به کار ندارند،  به اقامت آنها می دهد و در نتیجه آنها اجازه زندگی در انگلیس را خواهند داشت. در صورتی که افراد متقاضی  به دولت انگلیس نشان دهند که هزینه های زندگی خود را از کشور خودشان تامین می کنند و قادر به در پرداخت هزینه های روزمره هستند، می توانند به راحتی اقامت کشور انگلیس را اخذ کرده و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور بوده و افراد این امکان را دارند که در کم ترین زمان، اقامت خود را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی مزیت های زیادی برای افراد دارد. یکی از مهمترین مزیت های این روش این است که افراد متقاضی مجبور به پرداخت مالیات نیستند و از پرداخت ماهیانه مالیات معاف می باشند. علاوه بر این در این روش مهاجرتی، متقاضیان نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارند و این موضوع برای افرادی که به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، مزیت بزرگ و قابل توجهی است. افراد متقاضی با این روش مهاجرتی می توانند از تمام مزایای شهروندی در انگلیس استفاده کنند. این افراد همچنین  امکان استفاده از همه بیمه های درمانی معتبر انگلیس را دارند. در حقیقت می توان گفت مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی برای افرادی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند بهترین گزینه برای اخذ اقامت محسوب می شود.

اقامت ترکیه

ترکیه از کشورهای مهاجر پذیر بوده و هر ساله مهاجرین زیادی با روش های مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه، مهاجرت از طریق ویزای کار است. داشتن یک دعوت نامه معتبر از یکی از شرکت های ترکیه، یکی از مهمترین شرایط برای افرادی است که به قصد کار به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. به طور کلی افراد برای داشتن اجازه کار در این کشور، باید از جانب یک شرکت معتبر در کشور ترکیه به کار دعوت شده باشند. با توجه به قوانین کشور ترکیه در مورد اقامت کاری،  شرکت هایی که در کشور ترکیه مشغول به کار هستند، اجازه دارند با توجه به حرفه و تخصص متقاضیان، برای افراد متقاضی، از وزارت کار کشور ترکیه، درخواست اجازه کار نمایند. اگر به این افراد اجازه کار داده شود، می توانند به مدت یک سال در این کشور بمانند و استارت کار خود را بزنند. افراد متقاضی می توانند بعد از گذشت یک سال ویزای کاری خود را تمدید کرده و سپس ویزای کار دو ساله و سه ساله دریافت کنند. کشور ترکیه به خاطر رشد اقتصادی بالایی که دارد، بازار کار بسیار خوبی داشته و در نتیجه مقصد خوبی برای مهاجرت کاری می باشد. اقامت ترکیه از طریق ویزای کار به دو نوع مجوز کار موقت و مجوز کار دائم تقسیم می شود. مجوز کار موقت از جانب کارفرما و یا از طریق موسسات واسطه به افراد داده می شود. متقاضیان اجازه دارند در کل به مدت 6 سال به طور موقت در کشور ترکیه کار کنند. افرادی که به مدت 8 سال اجازه کار قانونی داشته باشند، این امکان را دارند که به صورت دائم در کشور ترکیه کار کنند. افراد متقاضی در صورت داشتن اقامت دائم ترکیه می توانند از تمام حقوق شهروندی این کشور استفاده کنند.

اقامت اسلواکی

اسلواکی از کشورهای عضو شنگن بوده و اقامت آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی ساده تر است. یکی  از روش های مهاجرت به اسلواکی داشتن ویزای کار در این کشور است. افراد متقاضی برای گرفتن اقامت کاری اسلواکی باید به مدت پنج سال در این کشور کار کرده و مالیات پرداخت کنند. به طور کلی افراد برای گرفتن اقامت کاری کشور اسلواکی، باید از طرف یک شرکت معتبر دعوتنامه کاری داشته باشند. افراد متقاضی با استفاده از این دعوتنامه و در صورت پیدا کردن کار، می توانند اقدامات لازم  برای اخذ اقامت این کشور را انجام دهند. نرخ بیکاری در کشور اسلواکی نسبتاً پایین است و موقعیت های کاری خوبی برای افراد مهاجر وجود دارد، به همین دلیل افراد زیادی از طریق ویزای کاری به کشور اسلواکی مهاجرت می کنند. افرادی که از طریق کار اقامت می گیرند فقط اجازه کار با یک کارفرما را دارند و در صورتی که بخواهند کار دیگری انجام دهند، باید یک فرم درخواست دیگر برای کار جدید ارائه دهند. افراد متقاضی باید برای درخواست کار سطح تحصیلات و و حرفه هایی که در آن مهارت دارند را در رزومه کاری خود بنویسند. کارفرما بعد از بررسی رزومه کاری افراد، درخواست آنها را به اداره های مربوطه صادر می کند و در صورتی که رزومه کاری مورد تایید باشد، افراد می توانند اقامت کاری بگیرند.